دانلود آهنگ جدید و فول آلبوم

دانلود آهنگ جدید و فول آلبوم
مشخصات بلاگ

به دلیل بالا رفتن سرعت لود شدن وبسایت، پوستر های آهنگ ها قرار داده نمیشود.

بایگانی
دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ

دانلود آهنگ میرسم به تو مازیار فلاحی

دانلود آهنگ مازیار فلاحی میرسم به تو در ادامه مطلب


دانلود آهنگ مازیار فلاحی میرسم به تو


متن آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام میرسم به تو
من وقتی با تو باشم
چی می خوام از دنیا
با غیرِ تو غریبه ست
این آدمِ تنها

می خوام بمونی پیشم
وقتی دلم می گیره
تا غم بیاد سراغم
می بینه هستی می ره

به فکرمی حتی وقتی

من حواسم نیست
جز تو هیچی اون چیزی

که من می خواستم نیست
تو بهتر از هر کی می دونی وابستم
به تو به تو به تو
دوس دارم حرفاتو
از هر مسیری برم

آخرش می رسم
به تو به تو به تو

من اون جوری که باید نبودم ، تو ببخش
من اون جوری که باید ندونستم قدرتو
تو کاری کردی لحظه لحظه هام دوباره
پُر شه از عطرِ تو

تا با تو آشنا شم
تا عاشقِ تو باشم

به فکرمی حتی وقتی

من حواسم نیست
جز تو هیچی اون چیزی

که من می خواستم نیست
تو بهتر از هر کی می دونی وابستم
به تو به تو به تو
دوس دارم حرفاتو
از هر مسیری برم

آخرش می رسم
به تو به تو به تو
به تو به تو به تو
دوس دارم حرفاتو
از هر مسیری برم

آخرش می رسم
به تو به تو به تو

تو کاری کردی لحظه

لحظه هام دوباره
پُر شه از عطرِ تو

تا با تو آشنا شم
تا عاشقِ تو باشم

به فکرمی حتی وقتی

من حواسم نیست
جز تو هیچی اون چیزی

که من می خواستم نیست
تو بهتر از هر کی

می دونی وابستم
به تو به تو به تو
دوس دارم حرفاتو
از هر مسیری برم

آخرش می رسم
به تو به تو به تو
به تو به تو به تو
دوس دارم حرفاتو
از هر مسیری برم

آخرش می رسم
به تو به تو به تو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی